За българина и Електронните Цигари

Напоследък ми се налага да пътувам често и за това избрах добрия стар влак.

Сядам си в купето оставям си кафенцето на масичката до прозореца, вадя електронната книга и започвам весело да си пуфкам с е-цигарката. Няма и минута възмутена гражданка от коридора започва да се вълнува и да сипе закани и обвинения по мой адрес. Голяма драма :)! От яроста на дамата с гражданско самосъзнание ме спаси минаващия кондуктор, който експертно и обясни за какво става дума дори и без да се занимава с мен. Пътуването продължи с една доста натегната обстановка и мятане на подозрителни погледи от страна на гражданката. Все едно аз съм виновен за липсата и на информираност.

Друга весела случка в магазин на голяма верига хипермаркети. Бутам претоварената количка и зяпам с празен поглед рафтовете със стоки, бъркам в джоба вадя цигарата и избълвам мощен димен облак. В следващия момент до мен се материализира охранител със зъл блясък в очичките и изражение: Пипнах ли те!
Следва 10-15 минутна разправия аджеба, какъв съм аз и за какъв се мисля да пуша в магазина. Нищо, че е електронна цигара, не било разрешено и други подобни ала бала от устава на охранителя.
Сигурен съм, много други хора са попадали в подобни ситуации и не се наемам да коментирам защо се получава така.Ниска култура, липса на информация или нежелание да се интересува от новостите карат българина да се държи като неандерталец, оставям да вас да решите.

Публикуване на коментар

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

По-нова По-стара