Фолк и Електронни Цигари

Фолк певецът Ерик ползва електронна цигара. Това разкрива самият той в новия брой на списание „Нов фолк“. „В днешно време електронната цигара е много полезно средство срещу тютюнопушенето. Аз съм заклет пушач от много години и напълно осъзнавам, че това е вредно и може д ами докара сериозни проблеми. Стигал съм до случаи, когато съм изпушвал по две кутии на ден.“, споделя изпълнителят.
Преди не вярвал много на този вид заместители на тютюна, но негови приятели го посъветвали да си вземе. Поровил се в интернет да прочете повече за това и в крайна сметка се решил да си купи. „Както при всяко друго нещо, в магазините е пълно с какви ли не марки и видове електронни цигари. Реших да отделя малко повечко пари и да си взема нещо качествено, което наистина ще ми помогне. Съветът ми е към всички е да не се доверяват на евтините електронни цигари, защото те сериозно вредят на здравето и от желание да си помогнем, може да си навредим“, съветва Ерик.
Звездата на „Диапазон рекърдс“ е в трепетно очакване на лятното турне на ФЕН ТВ, в което и той ще участва.

Публикуване на коментар

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

По-нова По-стара