Бъдещето на пушачите

Последните 2-3 години все по-сериозно и настъпателно медии и политици обсъждат въпроса за тютюнопушенето.Къде с цел политически или медиен рейтинг, но все пак има и доза загриженост за здравето на човечеството и на планетата.
Тоталната забрана на цигарния дим идва като дар от небесата за непушачите с години онеправдани (според тях)на обществени места и частни домове.От друга страна поставените в немилост пушачи вече се смятат за онеправдани, тази тема може да продължи до безкарйност.
Тук идва на помощ изобретението на един китайски гражданин(бивш страстен пушач)Електронната Цигара.
Както повечето пушави и аз бях адски скептичен към тази мъничка джаджа.
Оказа се - сгрешил съм, пуша тютщневи изделия повече от 15 години (1-2 кутийки на ден) и нямаше сила на света способна да ме накара да преустановя това според мен удоволствие. Да, да ама не както казваше един български журналист навремето. Купих си е-цигара и вече повече от месец не съм и помирисвал истинска папироса.
Чувствам се отлично, не страдам от никотинова абстиненция или други зловещи симптоми на отказвашия цигарите човечец. И с всеки изминал ден на електронно пушене (изпаряване - в случая няма горене за да се нарича пушене)ставам все по-убеден бъдещето на пушава е това. Весело пафкане на безвредни пари, но с ефекта на истниска цигара

Публикуване на коментар

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

По-нова По-стара